بازی های فشرده شده

بازی ها و برنامه های فشرده شده (کاهش حجم دانلود )

بازی های فشرده شده

بازی ها و برنامه های فشرده شده (کاهش حجم دانلود )

شما میتوانید در این وبلاگ بازی های پر حجم کامپیوتر و موبایل را با حجم کم دانلود کرده سپس پس از استخراج ( extract ) آن به حجم اولیه ان برگردانید . راهنمای نصب نیز برای شما قرار داده شده.
هدف این وبلاگ جمع اوری بهترین فایل های نصب بازی و تست شده توسط خودم برای شما . امیدوارم لذت ببرید .
هرگونه مشکل هنگام دانلود یا نصب بازی با ما در میان بگذارید:
telegramID : @alirezadaneshvr

نویسندگان

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۹
تیر
۹۹

آزمون ۱ تا ۴ :

دریافت
حجم: 11.7 مگابایت
 

-------------------------------------------------------

آزمون ۵ تا ۸ :

دریافت
حجم: 23.4 مگابایت
 

-------------------------------------------------------

آزموت ۶ تا ۱۳

دریافت
حجم: 12.1 مگابایت
 

  • alireza daneshvar
۰۵
تیر
۹۹

 

 

 

 

 

دانلود نسخه فشرده بازی call of duty 1 (تست شده روی ویندوز xp )

 

 

 

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

 

  • alireza daneshvar
۰۵
تیر
۹۹

دانلود نسخه فشرده بازی FARCRY5 (تست شده )
نسخه fitgirl

حجم: 15.8GB

 

مانند بازی های قبلی این سری بازی رایانه ای Far Cry 5 یک بازی در سبک اکشن اول شخص ماجراجویی می باشد که بصورت جهان باز در جریان است . فارکرای ۵ برای اولین بار دارای یک سیستم طرای شخصیت بسیار جذاب می باشد که بوسیله آن شما می توانید جنسیت ، ظاهر و رنگ پوست شخصیت خود را انتخاب کرده و شخصی سازی کنید . در این بازی ابزارهای بسیاری در کنار سلاح های بسیاری در اختیار شما می باشد که استفاده از آنها باعث جذابیت بسیار بالای گیم پلی بازی شده است . به دلیل جهان باز بودن دنیای این بازی شما می توانید در دنیای بازی به گشت و گذار بپردازید که به دو صورت پیاده و یا با استفاده از وسایل نقلیه امکان پذیر است .

 

| دانلود بازی FAR CRY 5 Gold Edition برای کامپیوتر نسخه FitGirl|

FAR CRY 5 - بازی فارکرای 5 برای کامپیوتر

 

 

 

 

وسایل نقلیه بسیار زیاد و متنوعی برای این بازی طراحی شده است ، کامیون ، اتوبوس ، قایق ، هواپیما و هلیکوپتر تنها تعداد اندکی از وسایل نقلیه موجود در این بازی می باشد . در این بازی برای اولین بار در این سری شما می توانید افراد محلی موجود در دنیای بازی را راضی به همکاری با خودتان کنید و از مهارت های آنها در مراحل مختلف بازی استفاده کنید همچنین برای اولین بار در این سری مراحل داستانی این بازی را می توانید بصورت تنهایی و یا با کمک دوستانتان به انجام برسانید. بازی باز در نقش معاون کلانتر وارد این شهر می شود و ماموریت دارد که سید را دستگیر کند ، تعدادی از مردم شهر به مبارزه با سید می پردازند اما تمام آنها جان خود را از دست می دهند در میان این افراد یک کشیش به نام جروم یک صاحب رستوران به نام مری و یک ارتشی سابق به نام نیک حاظر به کمک به شما می باشند .

کارهایی که در بازی می‌توانید با انجام دادنشان خودتان را سرگرم کنید: پرواز کردن با هواپیماها، ماهی گرفتن در کنار دریاچه‌ها، شکار کردن حیوانات مختلف و زیادی که در جای‌جای نقشه‌ی بزرگ بازی زندگی می‌کنند و در آخر ساختن چیزهای متفاوت و آپدیت کردن سلاح‌هایتان است. در کنار این‌ها البته، دنیایی مرحله‌ی اصلی و فرعی وجود دارد که می‌توانید از انجام دادن آن‌ها لذت ببرید. چراکه در بزرگ‌ترین Far Cry عرضه‌شده تا به امروز، مخاطب هم توانایی تجربه‌ی همه‌چیز به شکل تک‌نفره را دارد و هم می‌تواند با کمک یکی دیگر از بازیکنان در حالت Co-Op، به نابود کردن فرقه بپردازد. اگر شما هم یکی از دوستاران سری بازی فارکرای هستید این بازی میتواند شما نیاز های شما را از این بازی رفع کند. برای دانلود این بازی با ما همراه باشید.

 

 

  • alireza daneshvar
۰۵
تیر
۹۹

دانلود نسخه فشرده بازی : farcry 4 (تست شده)

 

 

 

نسخه فشرده CorePack با فرمت ISO و حجم ۹٫۹گیگابایت|

far cry 4

 

 

هم اکنون  با نسخه نهایی بازی به صورت کامل به همراه آخرین دی ال سی که توسط گروه کوریپیک فشرده و منتشر شده است خدمت شما هستیم در این نسخه هیچ چیزی از بازی کاسته نشده است.

 

 

برای مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

 

 

راهنمای نصب:

 

۱آنتی ویروستان خاموش  شود.

 

۲فایل فشرده  را دانلود و سپس با برنامه Winrar از حالت فشرده خارج نمایید

 

۳حالا شما می توانید با برنامهPOWERISO محتویات فایل را باز و اکسترکت نماییدو در فایل  Setup.exe را  بازی نصب کنید

 

۴-پایان

 

  • alireza daneshvar