بازی های فشرده شده

بازی ها و برنامه های فشرده شده (کاهش حجم دانلود )

بازی های فشرده شده

بازی ها و برنامه های فشرده شده (کاهش حجم دانلود )

شما میتوانید در این وبلاگ بازی های پر حجم کامپیوتر و موبایل را با حجم کم دانلود کرده سپس پس از استخراج ( extract ) آن به حجم اولیه ان برگردانید . راهنمای نصب نیز برای شما قرار داده شده.
هدف این وبلاگ جمع اوری بهترین فایل های نصب بازی و تست شده توسط خودم برای شما . امیدوارم لذت ببرید .
هرگونه مشکل هنگام دانلود یا نصب بازی با ما در میان بگذارید:
telegramID : @alirezadaneshvr

نویسندگان

call of duty4: modern warfare نسخه فشرده شده

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۵۹ ب.ظ

نام بازی : Call of Duty 4: Modern Warfare

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2007

شرکت سازنده : –

منتشر کننده : DLFOX

سبک بازی : اکشن


✔راهنمای نصب

۱- آنتی ویروستان خاموش  شود.

۲- فایل فشرده  را دانلود و سپس با برنامه Winrar از حالت فشرده خارج نمایید

۳- حالا شما می توانید با برنامهPOWERISO محتویات فایل را باز و اکسترکت نماییدو در فایل  Setup.exe را  بازی نصب کنید

۴- سپس وارد پوشه crack یا SKIDROW شوید و محتویات پوشه کرک را با توجه به نسخه بازی خود داخل پوشه یا همان محل نصب بازی Past نمایید*این نسخه کرک اتوماتیک و دارای نصب آسان میباشد*

توجه کنید دوستان چون این فایل از قبل وجود دارند، موقع Past کردن از شما می پرید که آیا فایل ها جایگزین شوند که شما گزینه copy and replace را برای همه آن ها بزنید. حالا بازی را اجرا کنید

۵-پایان*این نسخه احتیاجی به کرک ندارد و به صورت پیش فرض کرک شده میباشد.*

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی:

OS: Win XP, Win Vista, Win 7 SP1, Win 8.1
Processor: Pentium 4 2.4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics Card: NVIDIA GeForce 6600
Graphics Memory: 512 MB
DirectX®: 9
Hard Drive Space: 8 GB


تصاویری از بازی: 







{لینک های دانلود}


Part1

Part2

Part3


حجم:  1.44GB

password: www.dlfox.com


منبع: dlfox.com

نظرات  (۲۷)

بازی خوبیه ولی صدای شخصیت هاش نیست باید چی کار کنم؟

لام من موقعی که فایل ستاپ رو باز میکنم یه پنل میاد که هیج کا نمیشه انجام داد

من نصب میکنم اما یه چیز میاد بعد هیچ چیز نمیشه یه عکسه روش هم core pack نوشته رسیدگی کنید

ممنونم بهترین سایت بازی عالی و خیلی روان اجرا شد

سلام خسته نباشید من تقریبا یه هفتس دارم این بازیو نصب میکنم و توی این یه هفته انواع روش های نصب بازیو امتحان کردم اما هر بار ک کار نصب تموم میشه و میخوام وارد بازی شم پیغام( اجرای کد امکان پذیر نیست زیرا d3dx9 34.dll پیدا نشده است ، نصب مجدد برنامه ممکن است این مشکل را برطرف کند. )لطفا راهنمایی کنید چون واقعا خسته شدم.

بابت فایل کم حجمتونم مچکرم.

پاسخ:
سلام . مربوط به خطای isd.dll هست . مطلب زیر را ببینید 
http://feshordegame.blog.ir/post/isd-dll

سلام خسته نباشید من تقریبا یه هفتس دارم این بازیو نصب میکنم و توی این یه هفته انواع روش های نصب بازیو امتحان کردم اما هر بار ک کار نصب تموم میشه و میخوام وارد بازی شم پیغام( اجرای کد امکان پذیر نیست زیرا d3dx9 34.dll پیدا نشده است ، نصب مجدد برنامه ممکن است این مشکل را برطرف کند. )لطفا راهنمایی کنید چون واقعا خسته شدم.

بابت فایل کم حجمتونم مچکرم.

سلام تاوسطا دانلود میشه erorدیسک سوم را قرار دهیدمیادمشکلش کجاست؟؟

سلام تاوسطا دانلود میشه erorدیسک سوم را قرار دهیدمیادمشکلش کجاست؟؟

سلام.باری عالی واقعا بایت فشرده کردن و حجم کم ممنون از شما چون بقیه سایتها دوبرابر است.یکی از بهترین بازی های است که بازی کردم 

سلام من بازی رو نصب و اجرا کردم خیلی خوب بود فقط صدای کارکتر ها نیست باید چیکار کنم 

پاسخ:
سلام 
از نو نصب کنید یا هنگام اکسترکت از منو tools گذینه repair archive را انتخاب کنید
  • ابوالفضل
  • سلام من پارت های 1و2 رو دانلود کردم ولی پارت 3 رو نمیتونم دانلود کنم چون با خطای 404 یا504 مواجه میشم میشه بگید من باید چیکار کنم

    پاسخ:
    فیلتر شکن رو روشن کنید

    خیلی ازتوت ممنونم من این بازی رو خیلی راحت نصب و اجرا کردم 

    سلام و خسته نباشید.

    الان من دارم پارت 1 رو با winrar از حالت فشرده خارج میکنم بعد وسطش یه صفحه میاد که تایتلش نوشته :

    Next volume is requierd

    و داخل پنجره باز شده هم نوشته :

    You need to have the following volume to continue extraction

    و بعد یه پوشه میخواد منم یه پوشه انتخاب میکنم ولی هرچی میزنم ok قبول نمیکنه 

    میشه لطف کنید و راهنمایی کنید بفرمایید چیکار باید بکنم؟

    پاسخ:
    همانطور که در اموزش گفته شد تمامی پارت ها را انتخاب کنید و کلیک راست کنید گذینه extract here رو بزنید 

    سلام ممنون از بازی خوبتون

    ممنون

     عالی دمتون گرم لایک عالی خدا حفضتون کنه عالی بدون دوتون گرم وستتتون در نگیره یه اساسین کرید ۱ روحم یزادرید عاشق سایتتون میشم بزار گور تخمه سگای که میگن خرابه به به عالی اساسین کرید ۱ رو هم بزارید با تشکر

    من پارت اولو دان کردم قبل از اینکه بقیه پارت ها دان بشن نصبو میزنم نمیشه؟؟!

    پاسخ:
    همون طور که گفنه شد . تمام پارت هارو دانلود و در یک ژوشه قرار بدین 
    2. کلیک راست کنید و گذینه extract here کلیک کنید 

    حتمااا باید برنامه winrar رو سیستمتون نصب باشه
  • جناب ناشناس
  • عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   عالییی   

    من دانلود کردم پارت اول و دوم و سوم حالا باید چجوری نصیبش کنم نمیدونم چیکار کنم

    من دانلود کردم میزنم روی setup میزنم next کد میخواد میشه کمک کنین

     

     

    پاسخ:
    بازی کرکیه حتما قبل از نصب انتی ویروس و اینترنت باید خاموش باشه 
    اگه بازی فایل کرک داره در مسیر نصب کپی کنید

    سلام چرا ننوشتید بازی مالتی پلایر نداره دانلود کردم نصب کردم حالا میبینم ناقصه

    چیکار کنم واسه آنلاین بازی کردن؟!

    عالی

    خیلی ممنون

    kia online mizane bege bezanim

     

    سلام ببخشید من وقتی وارد فایل setup میشم یه تصویر میاد یه مرد اسلحه دار و یه هلیکوپتر چیکار کنم نصب شه؟

    پاسخ:
    بیشتر توضوح میدین ؟ اون عکسی که میاد اول setup منظورته ؟ روی کیبوردت دکمه 🔝 (فلاش رو به بالا) بزن 

    عالی

    خیلی ممنون

    پاسخ:
    خواهش میکنم

    عالی

    خیلی ممنون

    پاسخ:
    خواهش
    عالی 
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    باش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی